logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۰۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر مطرح کرد:

ساخت آموزشگاه ۹ کلاسه در هیدج

ساخت-آموزشگاه-۹-کلاسه در-هیدج
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با همکاری مجمع خیران مدرسه‌ساز هیدج، توافق‌نامه مشارکت در احداث آموزشگاه ۹ کلاسه متوسطه اول شهر هیدج در محل اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان منعقد شد.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با کمک مجمع خیران مدرسه‌ساز هیدج، توافق‌نامه مشارکت در احداث آموزشگاه ۹ کلاسه متوسطه اول شهر هیدج در محل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان منعقد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بر اساس این توافق‌نامه مقرر شد یک باب آموزشگاه ۹ کلاسه با زیربنای ۹۵۰ مترمربع احداث شود، افزود: برای این آموزشگاه مبلغ برآورد اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم آورده ۱۰۰ میلیارد ریال توسط مجمع خیران مدرسه‌ساز شهر هیدج احداث شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ابهر با توضیح اینکه مدت زمان اجرای تفاهم‌نامه ۳۰ ماه خواهد بود، متذکر شد: در ارتقاء سرانه فضای آموزشی و هم کیفیت آموزشی سعی ما بر این است تا شرایط مطلوبی فراهم کنیم چرا‌که بخش عمده‌ای از افت تحصیلی دانش‌آموزان مربوط به بالا بودن تعداد دانش‌آموزان در سر کلاس‌ها است در حالی که سرانه فضای آموزشی باید افزایش یابد تا کیفیت آموزشی نیز بهبود پیدا کند.

وی تأکید کرد: خیران مدرسه‌ساز نمونه بارز مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می‌شوند که خالصانه و با تمام ظرفیت، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی یاری می‌رسانند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴